VI VIL GJERNE PRESENTERE DITT HOTELL/RESTAURANT: Hjelp til ny fremtid

Vestliakonf 14

ALT BLIR BRA! Snart vil Koronaepidemien ta slutt, vaksiner blir satt, frykten forsvinner og samfunnet åpner igjen. Da kan gjestene endelig ønskes velkommen tilbake. Vi vil gjerne hjelpe til med det.

Vestlia 23x.jpg
Vestlia Resort

Vi håper vi kan, på vår enkle, men effektive måte, være med på å presentere virksomheten gjennom tekst og bilder og gode og informative historier.

RISVIK MEDIA har jobbet 40 år i både ukeblader, aviser og kommunikasjonsbyråer. Vi ønsker å bygge opp vårt nettverk av konferansehoteller i samarbeid med www.visitdrammen.no.

I DEN ANLEDNING tilbyr vi opp til en rekke artikler/presentasjoner fordelt på våre fire nettsteder inkl blogging, facebook, twitter og instagram + lenker til en rekke andre facebooksider.

NB! Honorar for artikler ingen betingelse.

Farris Bad 2.jpg
Farris Bad

Innholdsmarkedsføring og ordinære annonser i artikler og på hovedsider, er imidlertid betalte tjenester.

VI LEVER i etterdønninger av kompliserte virustider, hvor det å nå ut til publikum er vanskelig. Vi ønsker derfor å besøke dere og gi artikler og informasjon tilbake etter to-tre dagers innsamling av informasjon, avhengig av hvor mye dere ønsker å presentere.

VI TROR at suksess med såkalt innholdsmarkedsføring ligger i skjæringspunktet mellom dyktige mennesker, både formidlere, restauranter og hotellers ansatte, tilgjengelige nettsider og evnen til å fortelle de gode historiene.

I DAG finnes det mer enn ca 1,7 milliarder brukere på facebook, av dem finner vi ca 3,4 millioner i Norge. Stadig flere bedrifter har forstått at det er viktig å være synlig på nettet.

Værtshusvinter 2 - Piggvar_edited.jpg
Vertshuset Bærums Verk.

EKSEMPLER på redaksjonell presentasjon av restauranten/hotellet og dets aktiviteter: konferanseinfo – de gode matopplevelsene – romantikk, bryllup og høytideligheter - kjøkkensjefen og menyene – historien - intervju med direktør og andre medarbeidere – interiør – spabehandlinger - konkurranse – golf/ski/natur og andre opplevelser i nærområdet osv.

Om ønskelig tilbys annonseartikler, på papir og nett i næringslivsavisen Dagens Perspektiv.

NØKKELTALL DAGENS PERSPEKTIV: 38 000 ledere - 13 000 toppledere - opplag: 4.144 - gjennomsnittlig lesetid: 25 min.

Målgruppen: ledere med beslutningsmyndighet, som ofte sitter i innkjøpsutvalg for sin bedrift, har høy utdannelse og inntekt og er aktive brukere av trykte medier.

Ringnes 3.jpg
Ringnes Gård

BAKGRUNN ØYVIND RISVIK/ RISVIK MEDIA: artikkelredaktør i Norsk Ukeblad, redaksjonssjef i Familien, sjefredaktør i Programbladet og sjefredaktør i interiørmagasinet Vi fornyer oss, redaktør i Dissimilismagasinet, Drammensmagasinet ID og Gourmetmagasinet - samt medarbeider hos VisitDrammen m/nettsteder og forfatter av seks bøker, tre av dem er matbøker. Har også vært leder av Norske Reisejournalisters Forening i ca. 5 år og har også hatt oppdrag for reklamebyråene Dinamo, Renomme og Tibe.

Arbeider i dag for magasinet Vi over 60, næringslivsavisen Dagens Perspektiv, kulturmagasinet Plot, nettstedet KulturPlot og Reiseliv365, nettstedene VisitDrammen inkl Kurs- og konferanse, DittNorden/NordiskePerler og Friminutt + frilanser andre publikasjoner. Skriver også artisten Jonas Fjelds historie. Er også Goodwill-ambassadør for Nordsjælland i Danmark.

Har tidligere også jobbet som film-, teater-, bok-, vin- og matanmelder.

Resort 4.jpg
Vestlia Resort,

WWW.VISITDRAMMEN.NO er et destinasjons-byrå i samarbeid med VisitNORWAY og DT.no (Drammens Tidende). Vi publiserer artikler og omtaler på en rekke kanaler og mobile apper. Nettstedene har 20 mill. brukere og 60 mill. leste artikler pr år.

Demografisk fordeling blant leserne: 46% kvinner og 54% menn.

Aldersfordeling: 18-24 år: 26%, 25-34 år: 34%, 35-44 år: 18%, > 45 år: 22%.

Drammen har 101.586 innbyggere pr 1. desember 2020.

VisitNorway har > 20 mill. brukere med > 60 mill. leste artikler (betalt tjeneste).

Nettstedene VisitDrammen, Kurs- og konferanse, NordiskePerler og Friminutt er lenket til hverandre og kan samkjøres og er tilgjengelig på både PC, Mac, mobil og IPad.

f2.jpg
Værtshuset Bærums Verk

TIDLIGERE KUNDER: Værtshuset Bærums Verk, Hotel Bristol, Vestlia Resort, Holmsbu Spa, Ringnes gård, Lysebu konferansehotell, Varbergs Kurort ved Gøteborg, frokostrestauranten Husmanns Vinstue og Hotel Sankt Petri i København og Sankt Helene feriecenter på Nordsjælland i Danmark.

Øyvind Risvik/ Risvik Media

Solbergsgt 10 c, N-3040 Drammen

Telefon: + 47 90911326

Mail: mail@risvikmedia.no.

Web: www.visitdrammen.no.

Kontakt

  • Adresse: Grønland 57, 3045 Drammen
  • E-post: post@visitdrammen.no
  • Tlf.: 32 23 40 70

Annonser

VisitDRAMMEN

VisitDRAMMEN er nettstedet for alle som gleder seg til over byen vår. Vi forteller om det sanselige og vakre. Om de velsmakende måltidene, de beste filmene, utstillingene, de tøffeste konsertene og gripende teaterstykkene, de fornøyelige historiene - og de glade naturopplevelsene.